Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

Μου ειχες πει να μη φοβαμαι. Πως θα εισαι παντα εδω.
Μου ειχες πει να βασιζομαι πανω σου. Πως οτι και αν συμβει θα με στηριξεις.
Μου ειχες πει να μη κανω πισω σε τιποτα. Πως θα εισαι εδω να μου κρατας το χερι.
Θεε μου,που εισαι αποψε?
Αυτο το βραδυ,η νυχτα ειναι τοσο μεγαλη. Με πεθαινει.
Δεν εισαι εδω,σε ζητησα. Το ξερω δεν μπορεις.
Δεν παρεξηγω. Δεν θυμωνω.
Απλα,φοβαμαι και εχω λογο. Αφου λειπεις.
Λες πως καθε πραξη ή αποτελεσμα ερωτα ειναι ευλογια.
Και ομως. Καποιες φορες ειναι καταρα.
Θα λυγισω να το ξερεις. Ειμαι αδυναμη.
Κρατα με. Αγκαλιασε με. Μεινε εδω να με προσεχεις.
Χαιδεψε μου τα μαλλια. Πες μου λογια γλυκα,σαν αυτα που λενε στα παιδια για να αποκοιμηθω.
Ετσι κανεις παντοτε. =)
Ψυχη μου,η σκεψη σου μου δινει δυναμη.
Το βλεμμα μου κοιταει το κενο.
Θα περασει αυτη η νυχτα,που θα παει.
Και το πρωινο,θα ειναι ομορφο. Σωστα?
Οποιο και αν ειναι το αποτελεσμα,γιατι θα ειμαστε μαζι.
Γιατι ο ερωτας ειναι ευλογια.
Και εσυ ενας μικρος Θεος μωρο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου