Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

Σε ειδα σημερα.
Φορουσες μαυρα,ακουγες μουσικη,χαμογελουσες.
Ενα πακετο τσιγαρα στα χερια σου.
Τα ματια σου ηταν παραξενα. Ειχαν μια μαγικη λαμψη.
Kρυφτηκα,για να μη με δεις. Φοβηθηκα βλεπεις.
Ποσο ομως ομορφυνε ο κοσμος στα ξαφνικα.
Τριφυλλια και λεμονιες στην πλατεια.
Τριανταφυλλιες και πεταλουδες στα πεζοδρομια.
Σταθηκες σε μια γωνια. Εβγαλες τσιγαρο.
Η ιδια κινηση που εχω δει χιλιαδες φορες.
Προχωρησα. Με ειδες. Χαμογελασες.
Τυπικα λογια. Αμηχανες στιγμες.
Πως και εδω? Πως τα περνας? Μη χαθουμε. Παρε κανα τηλεφωνο.
Περιβολια στην Ηπειρου, γαρυφαλλιες στην Υψηλαντου.
Οι ανθρωποι χαμογελουσαν,αγκαλιαζοντουσαν,φιλιοντουσαν.
Και εμεις εκει,απλα μιλουσαμε.
Εσφιξες το χερι μου και εκλεισες το ματι.
Θελω να σε ξεπερασω και δεν γινεται.
Θελω να σε αγγιξω και εισαι μακρια μου.
Θελω να βαλω φωτια στα σκοταδια σου.
Θελω να αντιμετωπισω τις φοβιες σου.
Θελω να εκμεταλλευτω μια στιγμη που θα ειμαστε οι δυο μας.
Σε ρωτω - Δε βαρεθηκες?
Με κοιτας απορημενος. Τραβας μια τζουρα.
-Τι ακριβως?
-Αυτη τη ρουτινα. Να μαλωνουμε, το εγω σου, να βγαινεις την νυχτα και να κοιμασαι το πρωι? Δεν βαρεθηκες?
-Και εσυ? Εσυ δε βαρεθηκες? Ονειρα,ονειρα,ονειρα. Που θα σε βγαλει? Δεν βαρεθηκες να εισαι στον κοσμο σου?
-Και εσυ στον κοσμο σου εισαι. Μονο που ο δικος μου ειναι ομορφοτερος.
-Ο δικος σου ειναι...παραξενος.
-Τι προβλημα εχεις?
-Δεν ειναι στ'αστρα η ζωη.
-Εχουν πολλα να πουνε και τα αστρα. Εσυ βλεπεις μοναχα τα ζωδια στ'αστρα. Εγω το περασα το σταδιο αυτο.
Γελας. Με κοιτας ζαλισμενος. Απομακρυνεσαι και εγω μενω εδω.
Σε φωναξα και δεν ξερω αν τ'ακουσες.
''Αν δεν εχεις τι να κανεις, σε ξαναερωτευομαι''.
Τ'ακουσες?

2 σχόλια: