Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Φιλε,σηκω και παρε με να φυγουμε.
Πολυ μακρια. Μακρια απ'ολους.
Κουραστηκα. Βαρεθηκα. ΣΙΧΑΘΗΚΑ.
Δεν ειμαστε για αυτον τον κοσμο. Ειναι σαπιος,καλπικος,ασχημος. ΑΣΧΗΜΟΣ.
Δεν τον αντεχω. Με φθειρει.
Συνεχεια ανοητα ή μεγαλα λογια.
Βαρεθηκα να ακουω. Να ακουω,να χαλιεμαι.
Δεν αξιζει. Μιχαλη,δικιο ειχες αγορι μου.
Κλεινω τα αυτια μου. Μιληστε οσο θελετε.
Και βριστε.. βριστε κομπλεξικα τυπακια,βριστε να εκτονωθειτε!
Ως εκει φτανει ο νους σας. ΖΩΑ.
Φτυνω στα μουτρα ολων. Δεν δεχομαι τιποτα.
Τωρα τι? Τωρα ειμαι κακια?
Διαλεξτε ποια Δαναη θελει ο καθενας σας. Διαλεξτε και ενημερωστε.
Ισως και να το'χετε καταλαβει. ΔΕΝ ΠΕΦΤΩ.
Οσο και να χτυπατε,δεν λυγιζω. Εχω δυναμη.
Ξοφλησαν οι αδυναμιες μου,τα παθη μου.
Οτι και αν κανετε,τα ορια μου δεν τα φτανετε.
Δεν με φτανετε,δεν με αγγιζετε.
Ειστε ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ.
Γιατι εγω ΖΩ, δεν αναπνεω μοναχα. ΖΩ.
Και το χαιρομαι. Δεν παραπονιεμαι βλακες.
ΒΡΙΣΤΕ.
Εγω κερδιζω,εσεις χανετε.
Και πολυ ασχοληθηκα. Να αξιζε κιολας.
Μιχαλη,ας φυγουμε. Να φυγουμε σου λεω.
Ο δικος μας ο κοσμος ειναι καλυτερος.
Ειναι ομορφος ρε. ΟΜΟΡΦΟΣ.
Ελα και θα σε προσεχω. Στο υποσχομαι.
Χασαμε τον χρονο μας εδω αγαπη μου.
Αξιζουμε κατι καλυτερο. Το πιστευω.
Δεν κολλαμε. Ειμαστε αλλου.
Ειμαστε οι τρελοι εμεις,οι παραξενοι.
Αλλα εσυ το ξερεις καλυτερα. Ειμαστε αλητες και γουσταρουμε.
Και οι ψυχες μας ειναι το ιδιο αλητισσες.
Γουσταρουμε να φευγουμε συχνα απο κατι.
Παμε και τωρα λοιπον.
Ας κοιταξουμε και μια φορα την παρτυ μας βρε αδερφε.
Δεν χαθηκε δα και ο κοσμος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου