Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Αγγελε μου σε χανω.
Ο χρονος τελειωνει.
Καθε λεπτο,καθε δευτερολεπτο με βαραινει.
Ανοιγει μια νεα πληγη στο σωμα μου.
Και εσυ δεν θα εισαι πια εδω,για να με γιατρεψεις.
Οπως κανεις καιρο τωρα.
Τωρα,πρεπει να πολεμησω μοναχη μου.
Οπως πριν σε γνωρισω.
Φευγεις για μια νεα ζωη αφηνοντας πισω μια παλια.
Κατι αναμνησεις που τρεμοσβηνουν,κατι ψευτικα χαμογελα,κατι στιγμες πολυτιμες.
Φιλε,συντροφε,αδερφε σου τα εδωσα ολα.
Την ψυχη. Το σωμα μου. Σαν να'μουν παιδι.
Πιστεψα σε εσενα.Και ακομη πιστευω.
Εισαι ο δικος μου Θεος.
Χαριν σε εσενα ελπιζω,χαριν σε εσενα συνεχιζω.
Εννια μηνες,δεν ηταν λιγοι.
Γελασαμε,κλαψαμε,αγαπηθηκαμε,μαλωσαμε,ενωθηκαμε.
Ειμαστε μαζι ακομη.Συνεχιζουμε.
Μπορω να κανω κατι για να μεινεις εδω?
Αν μπορω,θα το κανω.
Ζητα μου οτι θες.
Και την ζωη μου ακομη,στην χαριζω.
Εισαι ο μοναδικος που την αξιζει αγαπη μου.
Αν ειχα μονο μια ευχη,θα ηταν να εμενες εδω.
Αν ειχα μια στιγμη,θα ηταν να ησουν τωρα εδω μαζι μου.
Αν ειχαμε μια βραδια,που ουτε αυτη την εχουμε τωρα θα την εδινα για να ειμασταν μαζι.
Απλα να σου μιλουσα.Να σε αγγιζα.Να σε κοιταζα. Και υστερα ας χανομουν.
Δεν θα σε ξεχασω ε? Το ξερεις.
Η καρδια μου σου ανηκει.
Η ζωη μου ειναι δικη σου.
Τα ονειρα μου,εργο δικο σου.
Οι ελπιδες μου στηριζονται σε εσενα.
Τα θελω μου,περιλαμβανουν εσενα.
Εισαι τα παντα.
Η αρχη και το τελος μου.
Η ζωη και ο θανατος μου.
Τα βραδια,θα σε θυμαμαι περισσοτερο.
Θα μενω ξαγρυπνη να σε σκεφτομαι.
Να φανταζομαι πως εισαι μαζι μου και σ'αγγιζω.
Καταραμενη η αποψινη βραδια.
Ας περασει,πριν γινει η οποιαδηποτε τρελα.
Μακαρι να ερχοσουν για λιγο.
Μακαρι να ησουν εδω.
ΧΑΝΟΜΑΙ! Μ'ακους?
Σ'αγαπαω. Το ξερεις?
Ελα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου