Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Παραφερομαι γιατι ποναω.
Γελαω για να μην ξεσπασω σε λυγμους
Και αυτοσαρκαζομαι για να μην αυτοκτονησω.
Δεν σου ζηταω να με νιωσεις.
Δεν το εκανες ποτε.
Ουτε και εγω μπορω να πω οτι ενιωσα τα θελω σου.
Ειναι πολλες φαινεται οι διαφορες μας.
Μας χωριζει μια μεγαλη αποσταση
που κανεις απο τους δυο μας δεν ειναι προθυμος να διανυσει.
Δεν εγκαταλειπει κανεις απο τους δυο μας
την καθημερινοτητα του και τις συνηθειες του.
Ετσι,για να ερθουμε πιο κοντα.
Εισαι η θαλασσα και ειμαι η φωτια.
Η μαχη,ειναι σιγουρα ενδιαφερουσα
μα δεν εχει νικητη.
Ειναι λοιπον καλυτερο να φυγεις.
Για να μην υποφερουμε,ας μεινουμε μακρια ο ενας απο τον αλλον.
Και εγω θα ειμαι ενταξει. Μην ανησυχεις.
Θα κρυφτω,σε ενα μερος μακρινο να μη σε βλεπω.
Θα μοιαζει ομως στο κορμι σου.
Και εγω θα νιωθω ασφαλεια.
Σαν τοτε που μ'αγκαλιαζες.
Ξερεις τι φταινε?
Τα λογια.Τα πολλα τα λογια.
Λογια,ανοητα.Ψευτικα.Ανουσια.
Μα,οτι και να εγινε εγω σε αγαπαω.
Και αν χρειαστεις κατι,βαλε μια φωνη.
Θα ειμαι εκει.
Τελος ομως και τα πισωγυρισματα.
Δεν θελω να με χαραμισεις αλλο.
Για μια νυχτα,μια ωρα,μια στιγμη.
Δεν ειμαι για αυτα.Πληγωνομαι χειροτερα.
Να'σαι ευτυχισμενος και να προσεχεις τον εαυτο σου.
Μη κυνηγας τον θανατο. Και απορω γιατι το κανεις.
Προσεχε λιγο με τις καταχρησεις.
Κοψε και τα ποτα και τα τσιγαρα,για το καλο το δικο σου.
Σκεψου οσα εχουμε πει κατα καιρους οι δυο μας.
Εχουμε δωσει και οι δυο καλες λυσεις,συμβουλες και αποψεις σε διαφορα θεματα.
Βρες καποια που να σε σεβεται,να σε εκτιμαει και να σε θελει.
Να'ναι καπατσα,για να σε στρωσει και δυνατη για να αντεξει διπλα σου.
Kαι αν δυσκολευτεις σε κατι,να με φωναξεις.
Το ξερεις.Εμεις οι δυο μαζι,κανουμε θαυματα.
Μπορουμε να πετυχουμε τα παντα ενωμενοι.
Σε εχασα απο συντροφο.
Ελπιζω οχι απο φιλο.
Τελος.Δε γραφω αλλο.
Τερμα!Φτασαμε.
Εδω κατεβαινουν ολοι.
Αντιο ρε φιλε.Και καλη σου τυχη.
Εισαι μαγκας και σου αξιζει.
Προσεχε ρε αγαπη μου,μη φας τα μουτρα σου.
Προσεχε. Και να ξερεις.
Εδω,υπαρχει μια κοπελα που σ'αγαπαει.
Να το ξερεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου