Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Και να.Τωρα ειμαστε μαζι.
Σε μια προσπαθεια,να γλυτωσουμε και οι 2 απο τα παλια.
Να αφησουμε πισω τους παλιους εαυτους μας.
Να ξεχασουμε,να ξεγραψουμε ανθρωπους που πονεσαμε και μας πονεσανε.
Δωσαμε την υποσχεση να ειμαστε μαζι σε αυτο.
Μη τυχον και μου τα χαλασεις.
Τωρα πια εμαθα.Τωρα πια ξερω.
Δε θα κανω τα λαθη του παρελθοντος.
Δεν θα σου πω μεγαλα λογια.
Και αγαπη να νιωσω καποτε,εγω δεν θα στο πω.
Ξερεις,με κουρασανε τα παλια.
Βαρεθηκα.Καυγαδες,τσακωμοι,μικροτητες.
Δεν ειμαι για αυτα εγω.
Δεν χρειαζομαι δηθεν αντρες.
Ξερεις.
Γνωρισα εναν τετοιο.
Τον εζησα,τον συνηθισα,τον βαρεθηκα.
Και τωρα εχει φυγει.
Εγω παντα αλλο ζητουσα,αλλο ζηταω.
Να,ισως με εσενα ολα θα ειναι διαφορετικα.
Εσυ θα μαθεις τι σημαινει ερωτας.
Και εμενα θα μου κανεις καλο.
Με γλυτωνεις απο μια σχεση καταστροφικη.
Με σωζεις και αυτο θα στο χρωσταω.
Οσα ξερω,θα σου τα μαθω.
Και θελω να κανεις και εσυ το ιδιο.
Κατι μου λεει,κατι σαν διαισθηση πως εισαι διαφορετικος.
Φαινεσαι διαφορετικος.
Λιγο μυστηριος,λιγο απομακρος,πολυ εξυπνος.
Εισαι μεσα σε ολα.Κανεις τον χαβαλε σου,συζητας και σοβαρα.
Εχεις αποψη.Ξερεις να επιβαλλεσαι χωρις καυγαδες.
Εισαι ηρεμος,τρυφερος,γλυκος.
Ελεγχεις τα λογια σου και τις πραξεις σου.
Eιμαστε διαφορετικοι.
Δεν ξερω ποσο θα κρατησει,ουτε αν θα βγουμε αλωβητοι.
Ξερω μοναχα,πως θα κανω οτι καλυτερο για να περασεις ομορφα
και πως δεν θα κανω τιποτα που να σε προσβαλλει ή να σε πληγωσει.
Ας ξεκινησουμε λοιπον.
Ερωτας ειναι.
Μη φοβασαι.Ειμαστε μαζι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου