Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009

Υπαρχουν κατι πραγματα απλα που ομορφαινουν τη ζωη μου (:

-Οι συζητησεις -παντα φιλοσοφικες-στην ταξη με την διπλανη μου/τους μπροστινους/τους πισινους/τους απεναντι.

-Κατι χοροι tango με τον Θοδωρη.XD

-Οι ερωτησεις του Πανου,που εγω πρεπει να τις απαντησω ''Ως επιστημων ανθρωπος.'' ΧD

-Να κανω βολτες στην βροχη,χωρις ομπρελα (φυσικα)

-Να κυκλοφορω Ιανουαριο,με κοντομανικο για να νιωθω το κρυο.

-Οι κοπανες απο την εκθεση,για να πηγαινω για καφε με τον Κωστα στο ''Grotesko''

-Oι θεωριες της Βικτωριας και του Αποστολη.

-Οι νυχτες που εγω ειμαι σκατα και εχουμε ολονυχτια ειτε απο τηλεφωνα ειτε στο σπιτι το δικο μου ή καποιου απο την παρεα.

-Να ονειρευομαι.

-Να ειμαι την μιση και παραπανω μερα εξω απο το σπιτι τους χειμωνες!

-Να παρακολουθω θεατρικες παραστασεις και να πηγαινω σε συναυλιες.

-Οι προβες των θεατρικων μας (:

-Να λεμε βλακειες ολη την ωρα στο msn σε κατι συνομιλιες τρομερες. (Αλεξ,Βικτωρια,Θοδωρης,Εγω,Βυρωνας)

-Να πρηζω τους φιλους μου με το να τους τραγουδαω ολη την ωρα.

-Να φλερταρω και να με φλερταρουν.

-Να ανεβαζω μικρες θεατρικες παραστασεις με τους φιλους μου.

-Να αγαπω και να αγαπιεμαι! (:


Η ζωη ειναι υπεροχη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου