Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

Πρεπει,συντομα να παμε οι δυο μας μια βολτα.
Να μιλησουμε,να γελασουμε λιγο οπως στην αρχη.
Σαν φιλοι ομως.Μοναχα σαν φιλοι.Σαν τιποτα παραπανω.
Αλλαζουν τα συναισθηματα μεσα σε τρεις μερες?
Ερωτας ειναι ή ενθουσιασμος?
Ειναι μια ελξη,μια τυχαια ελξη ή κατι παραπανω?
Με σιχαινομαι.Δε θελω να σε κοροιδευω.
Δεν μπορω κιολας,ειναι στον χαρακτηρα μου.
Κατι μας απειλει.Το εχεις καταλαβει αραγε?
Δεν εισαι ανοητος,αλλωστε.
Εχω δει πως φερεσαι τα τελευταια 24ωρα.
Εχεις καταλαβει τι σκεφτομαι?Ή απλα με ξερεις τοσο καλα?
Τι μου συμβαινει..?
Νιωθω την παρουσια του αναμεσα μας...
Οταν με κοιτας,τρεμω.
Το ιδιο και οταν με φιλας.
Ξαφνικα σε νιωθω τοσο μακρια μου,καρδια μου.
Πολυ περισσοτερο απ'οτι σε καθε καυγα.
Παριστανουμε πως ολα πανε καλα.
Το καταφερνουμε αψογα,ε?
Ομως,μεταξυ μας ειμαστε απολυτα ειλικρινεις.
Ξερουμε πως το τελος πλησιαζει.
Δεν με κοιτας πια στα ματια.
Αλλοτε δακρυζεις.
Εισαι νευρικος αυτες τις μερες.
Το εχουμε ξαναδει και οι δυο το εργο.
Ειναι ενα τελος,σχεδον προγεγραμμενο.
Να,φτανουμε στον γκρεμο.
Φτασαμε ως εδω και ας αγαπιομαστε.
Γιατι και εγω σ'αγαπαω.
Αλλα δεν ξερω κατα ποσο παιζει ρολο αυτο τελικα.
Οι ανθρωποι οταν χωριζουν πολλες φορες συνεχιζουν να αγαπιουνται.
Παιζω καλο θεατρο.
Το λενε ολοι.Το λεει και αυτος..
Μα απο εσενα,δεν μπορω να κρυφτω.
Ναι,σ'αγαπαω.Ναι,ειμαι ερωτευμενη μαζι σου.
Σε θελω,σε εχω αναγκη ακομη.
Τον εχω ομως συνεχεια στο μυαλο μου.
Καθε μερα,ολες τις ωρες.
Τον φανταζομαι διπλα μου.
Οπως φανταζομουν εσενα αλλοτε.
Φανταζομαι πως θα'ταν να με φιλαει.
Να κανουμε ερωτα.Να συζηταμε.
Και νιωθω ομορφα.
Ειναι μια προκληση για εμενα.
Κατι που δεν γνωριζω,κατι ξενο.
Με εσενα,φυσικα και νιωθω οτι ενιωθα.
Σε θελω διπλα μου.
Δεν νιωθω για εκεινον οπως νιωθω για σενα φυσικα.
Δεν ξερω σου λεω,αν ειναι ερωτας.
Ισως,να'ναι η συμπεριφορα του που με τραβαει.
Και ισως να'ναι κατι περαστικο.
Μπορεις να κανεις κατι για να το αλλαξεις?
Αν μπορεις καντο.Σε εκλιπαρω.
Και μη με λυπηθεις.Απλα κανε κατι.
Ολα αυτα ομως,δεν λεγονται απο ενα κειμενο.
Πρεπει να μιλησουμε.
Γιατι οταν ειμαστε μονοι μας,χωρις να μπερδευονται αλλοι κανουμε θαυματα.
Μπορουμε να καταφερουμε τα παντα.
Το ξερεις καλα αυτο.
Ας βγουμε μια βολτα.
Να ξαναπαιξουμε,να χαθουμε..
Οπως παλια..οπως στην αρχη...
Ελα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου