Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

Σειρηνες,ουρλιαχτα,αιματα.Το τηλεφωνο!
Μη μ'αγγιζεις! Ποναω!
Μη μ'αγγιζεις!Μολυνεσαι.
Δεν εισαι τιποτα για μενα,τιποτα.
Δεν εισαι φιλος,δεν εισαι συντροφος,δεν εισαι εχθρος.
Τιποτα.Ενα τιποτα.
Αναμνησεις.Χαμογελα,δακρυα,φιλιες,χαμενες αγαπες.Πονος.
Μαρτυριο ειναι.Θα περασει.
Να ριξει Θεε μου,μια βροχη να φυγουν απο πανω μου τα αιματα,τα ξεραμενα.
Να ξεπλυθουν οι αμαρτιες.
Μη με κοιταζεις ετσι.Τη λυτρωση ζηταω.
Κρυωνω.Οι σειρηνες δυναμωνουν.
Για μενα ειναι?Οχι για μενα.
Παρτους απο δω.Μη με βρουνε.Κρυψε με.
Δεν ταιριαζω στον κοσμο σας.
Γιατι εγω ηρθα εδω?Καποιο λαθος θα εγινε.
Ποτε φευγω?
Στον κοσμο τον δικο μου,εσεις δεν χωρατε.
Δεν τον αντεχετε.
Εχω ονειρα εγω.Δεν ειμαι σαν εσενα.
Επειδη αναπνεεις,δεν σημαινει πως ζεις.
Δεν ειμαι μονη!ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ!
Εχω φιλους που ζουν αναμεσα στην εξαθλιωση και στην αριστοκρατια.
Αναρχακια και φασιστες.Ειναι φιλοι μου.
Φιλε,ειναι καλα παιδια.
Εχουν ονειρα διχως να χρειαζονται τα χαπια ή τα ποτα.
Ερωτευονται,δινουν τα παντα,θελουν τα παντα.
Σαν εμενα.Ακριβως σαν εμενα.
Η εποχη δεν ειναι καλη.
Και οι καιροι που θα ακολουθησουν,δυσκολοι θα'ναι.
Μα θα αλλαξουν τα πραγματα.Που θα παει?
Μας περιμενουν κατι μερες,μαγικες.
Που τα χασισια δε θα συσχετιζονται με τα ονειρα
και οι ανθρωποι θα ζωγραφιζουν,θα τραγουδουν,θα συζητουν.
Θα ειναι κοντολογις και παλι ανθρωποι.
Θα αλλαξει ο καιρος,φιλε μου.
Εδω θα ειμαστε και θα το δεις.
Και δεν ειναι καν υποσχεση.
Πιο πολυ,για απειλη παρτο.
Το τηλεφωνο..
Δεν ειναι για εμενα.
Δεν ειμαι εδω.
Εγω με ματια ανοιχτα,θα ονειρευτω.
Λειπω πες τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου