Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009

Το ρολοι δειχνει 12.
Οι δεικτες δεν προχωρουν ή μηπως ειναι η ιδεα μου?
Κουραστηκα.Δε θα προσευχηθω ξανα για τιποτα.
Δεν ελπιζω καν σε τιποτα.Ουτε περιμενω τη μεγαλη αγαπη που θα με συνεπαρει.
Αυτη τη βρηκα.Τη βρηκα και τη σκοτωσα.Τη κραταω ομως.Δε παυει να ειναι αγαπη.
Ακομη και αν καπου νιωθουμε τη ρουτινα να μας πνιγει.
Αλλαζουν πολλα με τον καιρο.Μαζι και οι ανθρωποι.Μαζι και εγω.
Δεν εσωσα τιποτα.Ισως να ηταν και η επιλογη μου. Δε παραπονιεμαι.Δε λυγιζω.Δε σπαω ουτε και κλαιω πια.
Στα ατομα για τα οποια δεν τρεφω πια εκτιμηση,φερομαι με αναισθησια με σκληροτητα.Γινομαι για χαρη τους αυτο που σιχαινομουν.Τωρα σιχαινομαι και εμενα.Ταυτοχρονα χαιρομαι.Γινομαι κακια και αυτο τους αξιζει.
Δε γυριζω στα παλια.Ωρες-ωρες τα αναπολω. Δεν με καταδικαζω για τα λαθη μου.Και δεν θα αφησω κανεναν να με καταδικασει ποτε.Κανεις δεν εχει το δικαιωμα.Σχεδον κανεις δεν με ξερει πραγματικα.Ποσοι με ενιωσαν? Τρεις?Αντε τεσσερις.Δε νομιζω παραπανω.
Φταιω και εγω.Ειμαι ενοχη κατα το ημισυ.Δεν αφηνω ευκολα τους ανθρωπους να με πλησιασουν πια.Φταινε αλλοι,πιο πριν που με πληγωσαν.Τη ψυχη μου δεν την χαραμιζω.Το εκανα μια φορα,το εκανα δυο.Οχι πια.
Νιωθω ενοχες. Οχι για τις πραξεις μου. Οχι. Σ'αυτες ημουν κατι παραπανω απο καλη.Ενοχη νιωθω για τις σκεψεις μου.Θεε μου,ποσο κακοπροαιρετα σκεφτομαι ωρες ωρες...ακομη και για ατομα που αγαπω.Ακομη και για μενα.Με ενοχοποιουν οι σχεσεις μου και κατι χαμογελα που εσβησα.Με ενοχοποιουν κατι λαθη και κατι παθη.
Οχι.Δε πληγωθηκα μοναχα.Πληγωσα κιολας.Ανθρωπος ειμαι.Στο παιχνιδι ειναι αυτα. Και πληγωσα και επαιξα με τους ανθρωπους.Ιδιαιτερα με τους αρσενικους. Διαπιστωνω με καποια εκπληξη πως με ερωτευτηκαν πολλοι κατα καιρους.Αν τους βαλεις κατω και τους μετρησεις αυτο βγαινει.Και δοθηκα μοναχα σε εναν. Αλλους απλα τους απερριψα.Αλλους τους φορτωσα ψευτικες ελπιδες.Και αλλους τους χρησιμοποιησα.
Ε,λοιπον ειμαι ευτυχισμενη.Ειμαι ανθρωπος.Με καλες και με κακες στιγμες.Με αδυναμιες.
Ποτε δεν προσπαθησα να ειμαι τελεια.Οποιος προσπαθει κατι τετοιο,ειναι μαλακας.
Μου τη δινει οταν με εξυμνουν,οταν λενε πραγματα για εμενα τα οποια δεν με εκφραζουν
Καλη εγω?Με τοσα ελλατωματα?Απλα καθημερινη.Και το γουσταρω.
Μανα τ'ακους? Να'σαι περηφανη για την κορη σου.Για μενα.Ανθρωπος ειμαι,μανα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου