Σάββατο 15 Αυγούστου 2009

Eισαι εδω?Μαζι μου?
Σ'αναζητω. Μεσα σε ολα.
Στο πιο μικρο και στο πιο μεγαλο.
Εφυγες και δεν υπαρχει λογος να ζω.
Δεν κρατιεμαι απο πουθενα.
Εσενα περιμενω,μονο εσενα.
Εσυ μοναχα υπαρχεις στη ζωη μου.
Εισαι ο λογος,για να μη χαθω.
Βγαινω στους δρομους και κοιτω γυρω μου.
Ψαχνω ματια που να μοιαζουν στα δικα σου.
Στα ονειρα μου μεσα,εισαι εσυ.
Στους ποθους και στα ξενυχτια μου κρυβεσαι εσυ.
Και ομως κοροιδευω τον εαυτο μου.Τον ξεγελω.
Πειθω εμενα την ιδια,πως δεν σημαινεις τιποτα για εμενα.
Σ'εχω ομως αναγκη.Μοναχα εσενα.
Μου εδωσες ζωη,τωρα μη μου την παιρνεις πισω.
Σ'αναζητω.Και ας φτανω σε σημειο να σε μισω.
Σ'αναζητω,παντα ειμαι εδω για σενα.
Σε θελω εδω και ας με πονας.
Εσυ μου εμαθες να αγαπω,να ζω.
Τι θες για να γυρισεις?
Τη ζωη μου?Δικη σου.
Τι θελεις?Τα αστρα?Θα στα φερω.
Εχει νυχτωσει.Φοβαμαι.
Που εισαι?Γιατι λειπεις?
Κρατα με.Φιλα με.Γυρνα εδω.
Χανομαι οταν με κοιτας.
Χανομαι οταν κανουμε ερωτα.
Χανομαι οταν σ'ακουω.
Χανομαι οταν κοιμαμαι στο πλαι σου.
Με σκοτωσες γλυκα και τωρα περιμενω την ανασταση.
Σ'αγαπαω.Δε φτανει?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου