Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Αποψε καταρρεουν τα παντα..
τα ονειρα,οι ελπιδες
τα μεγαλα λογια..
ιδιαιτερα τα σ'αγαπω
δεν φαινεται να εχουν αξια αποψε.
Εχεις τον τροπο σου να με καθοδηγεις..
να με ριχνεις ή να με εξυψωνεις στα αστρα..
Με κανεις οτι θελεις
και φαινεται να το χαιρεται η ψυχη σου..
Φαινεται,δεν εχεις καταλαβει τι εισαι για εμενα..
και ας σου εχω πει τοσα.
Ισως να μην μ'ακους οταν μιλαω.
Ή απλα να μην με πιστευεις.
Γιατι ειμαι μικρη οπως λες.
Μικρη και πολυ παιδι.
Και αλλοτε το βρισκεις καλο
αλλοτε κακο.
Οπως κατσουν οι περιστασεις.
Μακρια σου χανομαι.
Αναπνεω απλα γιατι αναγκαζομαι.
Με ειχες ρωτησει στην αρχη
αν ξερω τι κανω.
Σου ειχα πει οτι ξερω.
Πραγματι ηξερα και ακομη ξερω.
Μαλλον,εσυ δεν καταλαβες ποτε
για τι κανω οτι κανω.
Γιατι τοσα λογια
τοσες πραξεις
τοσα ξενυχτια.
Ολα αυτα
ειναι κατι παραπανω
απο ενα γαμημενο σ'αγαπω.
Γιατι δεν φανταζεσαι
τι νιωθω οταν μ'αγγιζεις
οταν μου μιλας
οταν εισαι κοντα μου.
Καθε φορα
τα ιδια συναισθηματα,η ιδια αμηχανια.
Και ας εχει περασει καιρος.
Καποια πραγματα δεν αλλοιωνονται ετσι ευκολα.
Οποτε με πονας και το κανεις συχνα
θελω να σε εκδικηθω
να σε πονεσω..
μα δεν μπορω.
Θελω να αδιαφορησω και δεν εχω την δυναμη.
Με διαλυεις..με πονας..με σκοτωνεις.
Και μπραβο σου.Μαγκια σου.
Τι φανταστηκες ομως πως ειμαι?
Δεν ειμαι σαν εσενα.
Ισως να ειμαι αγοροκοριτσο,μα οχι αντρας
οπως εισαι εσυ.
Ειμαι κοπελα,ισως παιδι οπως λες.
Παιδι σαν ολα τα αλλα.
Με αισθηματα,με καρδια,με ψυχη.
Εσυ ομως εισαι αλλο.
Κατι εξω απο τα νερα μου.
Που ισως να μην αγγιζω καν ουσιαστικα.
Καποιες νυχτες ξερεις που κοιμασαι στο πλαι μου
καθομαι και σε παρατηρω με τις ωρες.
Ισως και βραδυ ολοκληρο.
Ειναι απο τις λιγες φορες
που νιωθω πραγματικα ομορφα.
Σε βλεπω σαν κατι αθωο.
Κατι αγιο που δεν το αγγιζω
για να μην το μολυνω.
Και ομως,κατι αθωο που με εχει πληγωσει
εκατονταδες φορες.
Προσπαθω να σε πλησιασω
και δεν μου επιτρεπεις.
Λες οτι δεν σε νιωθω.
Ξερεις κατι?
Ουτε εσυ με νιωθεις.
Δεν ξερω που καναμε λαθος
ή αν καναμε λαθος.
Μα ξερω πως καθε βραδυ μακρια σου
ειναι ενας μικρος θανατος.
Και καθε βραδυ κοντα σου μια μικρη ανασταση.
Και οτι και αν γινεται μεταξυ μας
εγω παντα σε εχω αναγκη
Και παντα σε περιμενω.
Και αποψε λοιπον αυτο θα κανω.
Θα σε περιμενω...
γινε και παλι λυτρωση..
μια φορα ακομη..
ζηταω πολλα?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου