Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Ανακοινωση!
Χασαμε την αθωοτητα!
Μηπως την ειδατε?
Διδεται αμοιβη,σε οποιον την εντοπισει.
Ή σε οποιον την εχει ακομη (:


Δεν υπερβαλλω ρε φιλε.Μη γελας.
Την χασατε.Την εχασα.
Δυστυχως.
Οταν ημουν μικρη,σαν ολα τα παιδια
ειχα αυτο που λεμε αθωοτητα.
Τοτε,βεβαια δεν το εκτιμησα.
Κατι το εκτιμας,μοναχα οταν το χανεις.
Τοτε λοιπον,ναι για οταν ημουν αθωα σου λεω
ειχα κατι που τωρα δεν εχω.
Την ξεγνοιασια.
Ημουν κατι,που τωρα δεν ειμαι.
Ημουν παιδι.
Τωρα?
Τωρα ειμαι μικρομεγαλο.
Δεν χαιρομαι για αυτο,μα προσαρμοστηκα.
Δεν το γουσταρω,μα συμβιβαστηκα τελικα.
Αλλα,που στο διαολο παμε?
Τι κανουμε?
Καπνιζουμε,πινουμε,τρυπιομαστε με συριγγες,
κανουμε σεξ απο τα 14-15,ουτε καν ερωτα!Σεξ.
Βριζουμε χειροτερα απο 45ρηδες,τα θελουμε ολα δικα μας
τα σπαμε ολα για την επανασταση μας και καλα
και εχουν την αφελεια ακομη να μας αποκαλουν παιδια.
Και εχουμε το θρασος και το δεχομαστε.
Προσεχε φιλε δεν κανω προσωπικες επιθεσεις.
Ιδια ειμαι.Ιδια καταντησα.
Σαν καταντια το βλεπω.Συγχωρα με αν σε ενοχλει.
Η αληθεια,παντα πειραζει γαμωτο.
Αλλα ποιο το νοημα,να κρυβομαι πισω απο μασκες?
Κρυφτηκα για καιρο.
Και τι καταλαβα?
Ξερεις,βεβαια χαιρομαι για ενα μοναχα λογο.
Ισως,ισως να ειμαι λιγο καλυτερα απο τα υπολοιπα ''παιδια''.
Γιατι ονειρευομαι ακομη,γιατι παλευω για τα ονειρα μου
γιατι δεν κοβω το νημα της ζωης μου
για να αγγιξω τον θανατο,
ετσι ,για το γαμωτο,για την ανδρεναλινη.
Ακομη,γιατι ονειρευομαι κοιτωντας τα αστρα ή το φεγγαρι
γιατι ακομη πιστευω σε εναν πριγκηπα που θα μ'αγαπησει
και μακαρι,γαμωτο να βλεπατε οτι βλεπω.
Και μακαρι να υπαρχουν και αλλα ατομα σαν εμενα.
Ισως χαζα,ισως τρελα,ισως παιδια,
ισως ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
Γιατι,μου λειπουν ρε γαμωτο τετοια ατομα απ'την ζωη μου.
Βαρεθηκα τις κοινοτυπες συζητησεις.
Καλλυντικα,ρουχα,κοσμικα,γκομενοι,πολιτικη,θανατο.
Ονειρευτειτε γαμωτο!
ΖΗΣΤΕ!
Και βρειτε μου την αθωοτητα.
Παρακληση.
Βρειτε την..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου