Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Ενα μυστικο που θα το ξερεις μονο εσυ και εγω.
Τωρα ειμαι ελευθερη,ελευθερη,ελευθερη.
Το φωναζω και το χαιρεται η ψυχη μου.
Γελαω μπρος στα μουτρα σας,γιατι εγω εχω κατι που εσεις..
ναι,για εσας μιλαω,που εσεις οι δηθεν επαναστατες
δεν θα εχετε ποτε!
Αυτη ειναι η περιβοητη Ελευθερια.
Την εχεις ακουσει πολλες φορες,την εχεις ζηλεψει
την εχει ποθησει η ψυχη σου οσο τιποτα αλλο
εχεις παλεψει για αυτη,την εχεις μαθει απ'τα βιβλια και τα τραγουδια
μα ποτε δεν την ενιωσες την γαμημενη στο πετσι σου!
Μονο εσυ και εγω ομως,τωρα θα ξερουμε
ποσο εχω ζηλεψει τον αετο
που περηφανος εφτασε πετωντας τον ηλιο.
Moναχικα ελευθερος.
Και ξερεις,εσυ και εγω παλι το ξερουμε μοναχα
πως οι ανθρωποι,ναι για εμας μιλαω προτιμησαμε την μοναξια απ'την ελευθερια.
Αλλα,εγω φιλαρακι τωρα ειμαι ελευθερη.
Ετσι νιωθω.
Μπορεις να με μισησεις,αλλα δεν μπορεις να με αγγιξεις.
Και αν θα'ρθει καιρος που θα λετε για εμενα πολλα χωρις να ειμαι παρουσα
ή ακομη ο καιρος που επι του πτωματος μου θα πατατε νιωθωντας την λυτρωση
εγω θα ειμαι μακρια.
Και βλεφαρο,δεν θα ριχνω καν σε εσας.
Και μπορει να νιωσεις ακομη τοτε,το αιμα να σφυροκοπαει στις φλεβες σου.
Θα΄ναι επειδη θα σε κυριευει ο θανατος.
Και τοτε θα παγιδευτεις στην μεγαλυτερη μοναξια.
Οχι Ελευθερια.Μη τα μπερδευεις.
Το κανανε πολλοι και οι καιροι δυσκολεψανε.
Ελευθερος σου λεω,ειναι ο αετος που εφτασε στον ηλιο.
Και οχι μονο εφτασε,μα ηταν και περηφανος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου