Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Θελω να φυγω μακρια..

Ειναι η αναγκη για φυγη που νιωθω συχνα τωρα τελευταια..
Περασανε πολλα ατομα απ'τη ζωη μου.Και ως φιλοι και ως συντροφοι. Οι πιο πολλοι φυγανε.Αφησα να φυγουνε.Δεν μετανιωσα ουτε στιγμη.Δεν γουσταρω να κολλαω σε τελειωμενες σχεσεις.Και ετσι φευγω νωρις.
Δεν εχω ανοιχτει και σε πολλους. Κρυβομαι συχνα πισω απο μασκες και ρολους.Το γουσταρω. Γιατι να τους δειξω,ρε φιλε οσα νιωθω?Γιατι να δειξω τον πονο ή τον φοβο?Ισα-ισα παιζοντας την ανετη,τα ατομα που ειναι διπλα μου ειναι ευχαριστημενα.Δεν βαζουν σκοτουρες στο νου τους,μου λενε τα δικα τους και ολα καλα.Χα.
Οχι μαγκα μου,δεν εχω παραπονο. Σου το'πα και πριν δεν μετανιωσα για τιποτα. Μονο για ενα πραμα.Αφησα ευκαιριες που μου προσεφερε η τυχη να φυγουν.Απο εγωισμο,μα πιο πολλες φορες απο συναισθημα. Θα μπορουσα τωρα,ναι τωρα που σου μιλαω, να εχω ατομα διπλα μου που να μ'αγαπανε.Να σκοτωνουν για μενα και να σκοτωνω για αυτους.Αλλα οχι.Προτιμησα να μεινω με ατομα που ναι μεν αγαπαω αλλα που δεν αγαπιεμαι.Και οταν αγαπας,να πουμε,χωρις ανταποκριση ειναι σαν να μιλας και να μην ακουγεσαι.
Στερεψε και η εποχη της αθωοτητας. Ή μηπως της ηλιθιοτητας?Δεν περιμενω τον φλογερο ερωτα,την μεγαλη αγαπη,την τελεια κολλητη,τον πριγκηπα στο ασπρο αλογο.Δεν περιμενω αυτα για να πω οτι ναι ειμαι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ,οτι ΖΩ! Ασε,που τα βρισκω και λιγο περιττα.Ασχετο που αλλες στην ηλικια μου...τελος παντων.Δεν ειμαι σαν τις αλλες.
Δεν ονειρευομαι αγαπη και ειρηνη για ολο τον κοσμο.Μαλακας δεν ειμαι και ουτε γουσταρω να χασω την ζωη μου ψευτογελωντας.
Επελεξα,ισως κακως να ζω τις στιγμες και να τις στραγγιζω.Εχω κανει την ευτυχια,την ζωη και τον θανατο δρομους κοντινους που θα τους περπατησω με περηφανια και αξιοπρεπεια.Πανω απο ολα αυτα μετρανε αδερφε μου.
Ενα πραγμα σας ζηταω.Ως χαρη γαμωτο μου.Βρειτε μου μερη απομακρυσμενα,για να ξεφευγω να χανομαι.Να ξεφευγω λιγο απο το ψεμα,την μιζερια,τον φθονο και τον πονο.
Γιατι πριν μου γινουν συνηθεια..πρεπει να φυγω μακρια.Θελω να φυγω μακρια. Ισως να ειμαι με τους δηθεν ασυμβιβαστους.Αλλα και εσυ ρε φιλε,να το ξερεις και εσυ ΔΗΘΕΝ εισαι.Τουλαχιστον εγω..ειμαι ΚΑΙ ασυμβιβαστη.Θελω να φυγω μακρια.Πριν μου γινουν συνηθεια.Δεν θελω γιατρεια.Μονο να φυγω μακρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου