Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Ενα τσιγαρο.

Ψιτ...! Αλητη εγω σ'ενιωσα.
Και ουτε το ονομα σου δεν τολμαω να προφερω,γιατι σ'αγαπαω.
Και ειμαι μεθυσμενη. Οχι απο το ποτο.
Μεθυσμενη απο ερωτα.Το πιο γλυκο μεθυσι και το πιο σιχαμερο συναμα.
Και δεν μετανιωνω για τιποτα. Αντιθετα,ευχαριστω τον Θεο που σε γνωρισα.
Που εστω υπαρχεις και ομορφαινεις αυτον τον κοσμο.
Και ας μη σε εχω πια. Σ'ειχα και αυτο αγγιξε την ευτυχια.
Πια προσπαθω ματαια να σε ξαναπλησιασω.
Μηπως νιωσεις οτι νιωθω. Γιατι οταν επρεπε δεν στο εδειξα.
Ολα εγιναν γρηγορα. Δεν προλαβα....να σου μιλησω.
Και τωρα,ισως να μην με πιστευεις.
Και ισως οτι λεω,να θεωρεις οτι τα λεω επειδη ειμαι μεθυσμενη.
Ναι,αγαπη μου ειμαι μεθυσμενη.Αλλα στο ξαναλεω.
Απο ερωτα μωρο μου.
Καθε φορα που γυριζες πισω μ'αναισταινες.
Και οποτε εφευγες εγω πεθαινα,εσβηνα.
Τωρα συνεχιζω,γιατι απλα πρεπει.
Γιατι υπαρχουν ατομα που περιμενουνε ''κατι'' απο εμενα.
Αν ερθεις ειλικρινα,δεν ξερω τι θα συμβει.
Δεν περιμενω να φανεις. Συνηθισα στην απουσια σου.
Συνηθισα και την μοναξια μου.
Την κουμανταρω,κανουμε καλη παρεα.
Aλλα σε χρειαζομαι,παντα σε χρειαζομουν.
Και εχω την μαγκια να το πω.
Και ας σερνομαι κοντα μου.
Ντρεπομαι,αλλα σε περιμενω καθε βραδυ.
Ενα τσιγαρο ηταν αυτη η σχεση.
Μια ανασα.Τιποτα παραπανω.
Ενα τσιγαρο μοναχα απο το Σ'αγαπαω στο Χωριζουμε.
Ζω για να δω ξανα να χαιδευεις νευρικα τα μαλλια σου.
Ζω περιμενοντας να σε ξανακουσω να ξεροβηχεις.
Και καταλαβε το,βλακα.
Δεν μου ελειψε το πηδημα απο εσενα.
Καταλαβε το.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου