Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2009

Σε ξερω τοσο λιγο καιρο.
Μα,απο την αρχη σε συμπαθησα καφρε μου. (L)
Γιατι εχεις δικια σου μαγκια.
Εξω καρδια,τρισχαριτωμενος που λες και εσυ και γενικα εισαι all the money.
Μου εμαθες οσα ειχα ξεχασει.
Τι σημαινει ζωη,τι σημαινει να σε αγαπανε,τι σημαινει να εχεις ενα φιλαρακι.
Γιατι αυτο εισαι. Ενα φιλαρακι στο οποιο μπορω και λεω τα παντα.
Ενα φιλαρακι το οποιο οταν κανω μια μαλακια δεν με κραζει αλλα με παιρνει αγκαλια.
Ενα φιλαρακι το οποιο οταν θελει να μου κανει καποια παρατηρηση,μου τη λεει ευγενικα και δεν μου τα χωνει.
Ενα φιλαρακι που δεν μου λεει και ουτε θα μου πει ποτε πιστευω ''Στα'λεγα εγω''.
Ξενυχτια στα τηλεφωνα,ξενυχτια σε σκοτεινες γωνιες.
Με τις μπυρες,με τα τσιγαρα,με την μουσικη,με το γελιο σου.
Εισαι εδω και στα ασχημα και στα ομορφα.
Σ'εχω δει να δακρυζεις επειδη εκλαιγα.
Ναι,Γιωργακη μου το καταλαβα οτι δεν μπηκε κατι στο ματι σου.xD
Σ'εχω δει να μου λες αστεια και ιστοριες για να γελασω.
Σ'εχω δει να εισαι στα δυσκολα μαζι μου,ακομα και οταν εσυ ησουν πιο σκατα ακομα.
Αγορι μου σοβαρα,ειναι στιγμες που λεω πως μπα δεν παιζει να εισαι απο την γη εσυ.
Εχεις κατι μαγικο. Εισαι σαν φυλακας αγγελος μου.
Με προσεχεις, μ'αγαπας, με νοιαζεσαι.
Και μια φορα σε ρωτησα ''Γιατι?''.
Και γυρισες ρε μαλακα και μου ειπες ''Γιατι ξερεις να αγαπας''.
Εισαι ατομο που αγαπα την ζωη.
Εισαι ατομο που γουσταρει το θεατρο.
Εισαι ατομο που ονειρευεται.
Ok. Εισαι ενας μικρος Θεος για εμενα.
Σ'ΑΓΑΠΑΩ. Για καθε στιγμη που μου εχεις χαρισει.
Σ'ΑΓΑΠΑΩ γιατι οποτε το ζητουσα εμπαινες msn.
Σ'ΑΓΑΠΑΩ γιατι παντα μου σηκωνεις το τηλεφωνο.
Σ'ΑΓΑΠΑΩ γιατι εισαι εδω ΜΟΝΟ για μενα.
Σ'ΑΓΑΠΑΩ γιατι με κανεις και νιωθω Θεα.
Σ'αγαπαω και εσυ δεν το πιστευεις.
Γιωργο με τον καιρο θα το καταλαβεις.
Ετσι απλα. Θα το δεις. :)

1 σχόλιο:

  1. Ηλίθια..!
    Παλι θα δακρυσω.:P
    ΧΑΖΗ ΧΑΖΗ ΧΑΖΗ!
    Μη λες τοσα πραγματα,για εμενα ok?
    Δεν το αξιζω simply.
    Δεν εκανα και τιποτα για εσενα.
    Εισαι μια εξαιρετικη κοπελα, ενα σπανιο πλασμα στο οποιο σαφως και θα φερθω οπως του αξιζει.
    Ενας ανθρωπος παραγκωνιζεται ή νιωθει ετσι μονο οταν ειναι ζωον (ανηκει δηλαδη στο ζωικο βασιλειο καθαρα) ή θεος. Ναι εισαι το 2ο.
    Μη λες οτι μ'αγαπας γιατι ειναι νωρις.
    Βλεπεις? Δεν στο εχω ξεστομισει ακομη εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή