Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Μου λειπεις.

Παλι θα φυγεις προτου καν χαραξει.
Και τι θα μεινει?
Το αρωμα σου στα σεντονια.
Τα αποτσιγαρα στο σταχτοδοχειο.
Καποια ρουχα πεταμενα.
Ισως και μια θλιψη να αιωρειται.
Δε σου μιλησα.
Oι σκεψεις ομως δεν θαβονται ποτε.
Εχω αναγκη να εισαι εδω,λοιπον.
Να σε κοιταζω απλα.
Να σ'αγγιζω ποτε-ποτε.
Να ειμαι στην ζωη σου ρε γαμωτο.
Οπως ημουν παλια.Οπως ημουν εδω και 9 μηνες.
Με ειχες βασιλισσα,με κοιτουσες με λατρεια και τωρα τι?
Απο τοτες που'φυγες κατι εσπασε.
Οχι μεσα μας,οχι ευτυχως.
Αλλα τωρα,εχεις νεους φιλους,νεα ζωη.
Και εγω μενω εδω στα ιδια.
Και σε ζηλευω Θεε μου.Σε ζηλευω.
Γιατι εισαι ελευθερος.
Εγω δεν ειμαι.Εγω δινω λογαριασμο για ολα.
Οχι μονο στους γονεις. Σ'ολους.
Και εγω θελω να φυγω,να ζησω.
Και υστερα με παιρνεις τηλεφωνο.
Και δεν ρωτας για ολα αυτα.
Δεν αναρωτιεσαι αν νιωθω,πως νιωθω.
Μιλας εσυ συνεχεια,για αλλους.
Για παιδια -γαματα- που γνωρισες
για το νεο σπιτι,για την σχολη
για τα στεκια,τα μπαρακια.
Με κανεις να νιωθω ξενη.
Σ'ευχαριστω.Συγχαρητηρια.
Με ρωτας τα νεα μου
και στρεφω ξανα την συζητηση σε εσενα.
Σε ρωταω ποσο καπνιζεις,αν κοιμασαι,
ποσα πινεις,τι τρως.
Αν το σπιτι ειναι οκ,αν χρειαζεσαι τιποτα.
Σε ρωταω αν περνας ομορφα,αν σου λειπω.
Και μου λες ''Ολα καλα.Παλευεται''.
Εσυ ναι,το ξεχασα.Εισαι αντρας
Τ'αντεχεις ολα.Τα μπορεις ολα.
Και με κανεις να χαιδευω το καθε φερσιμο σου.
Εξ αιτιας ερωτα.
Και με πληγωνεις με την ιδια ευκολια που με αποθεωνεις.
Εξ αιτιας επιρροης.
Και εγω πως τα περναω εδω?
Τιποτα. Εφυγες εσυ και δεν ξερω.
Σαν να εχασε το νοημα του ο κοσμος.
Σαν να αδειασε στα ξαφνικα.
Και εγω κανω βολτες στα στενα σοκακια που πηγαιναμε.
Και περναω απο τα παγκακια που καθομασταν.
Απο τις σκαλες που φιλιομασταν ή μαλωναμε?
Απο το μερος που πηγαινες οταν ''κρυβοσουν''.
Και θυμαμαι στα σιωπηλα.Αναπολω και γελαω.
Θυμαμαι τις απεγνωσμενες νυχτες των χωρισμων μας.
Που ερχομουν ή εγω να σε βρω ή εσυ.
Τα τηλεφωνα που με επαιρνες τυφλα και με παρακαλουσες.
Τα τηλεφωνα που σε επαιρνα εγω κλαιγοντας.
Και θυμαμαι και τις παθιασμενες νυχτες.
Που καναμε ερωτα και μου ψιθυριζες πως μ'αγαπας.
Που εβλεπα τα ματια σου και πιστευα
πως ολη η ευτυχια αρχιζει και τελειωνει σ'αυτα.
Το κακο ειναι οτι το πιστευω ακομα.
Θυμασαι στην Ροδο,στην παραλια οι δυο μας καθε βραδυ.
Τις βολτες μας και το γελιο σου.
Εκεινο το γελιο σου που μου δινει ζωη.
Δεν σε χορτασα...δεν σε χορτασα.
Ισως να ηταν νωρις για εμενα.
Τωρα ερχεσαι για ενα Σαββατοκυριακο.
Και πρεπει να πουμε τα νεα μας,να μαλωσουμε,να νιωσουμε ζευγαρι.
Υπαρχουν τα πρεπει. Και ποια ειναι τα θελω?
Τα θελω μας ειναι να μεινεις εδω.Δε γινεται ομως.Δεν...
Μη με ξεχασεις αγαπη μου...
Να προσεχεις τον εαυτο σου.
Να μη καπνιζεις τοσο. Να προσεχεις.
Σ'αγαπαω αγαπη μου.Σ'αγαπαω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου