Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2009

Εσυ εχεις φυγει και χαιρομαι γιατι ακολουθεις το ονειρο σου.
Δεν καταλαβαινεις ομως ποσο μπορει να μου λειπεις.
Ενταξει,λογικο ειναι. Το καινουριο συναρπαζει παντοτε.
Καινουριες φιλιες,καινουριο περιβαλλον. Μαγευεσαι.
Μονο που εδω ειναι ολα τ'ιδια.
Με μικρες -ελαχιστες- και ασημαντες αλλαγες.
Και εδω,για μενα ειναι αισθητη η απουσια σου.
Δε μου φτανουν τα 10λεπτα τηλεφωνηματα.
Δε μου φτανει το ενα στα δυο Σαββατα που σε βλεπω.
Απλα,δεν μου φτανουν.
Θεε μου,δεν πιστευα πως θα μου λειπεις τοσο.
Μου μιλανε αλλοι και δεν ακουω.
Μοναχα στα καλεσματα σου απαντω.
Μ'αγγιζουν και δεν νιωθω.
Μονο οταν με χαιδευεις στρεφω το βλεμμα μου.
ΧΑΘΗΚΕΣ ΧΑΘΗΚΕΣ ΧΑΘΗΚΕΣ.
Στον κοσμο σου. Και εκει δεν χωραω οπως φαινεται.
ΣΙΩΠΗ. Μονο η βροχη να ακουγεται. ΣΙΩΠΗ.
Κουραστηκα να κοιτω παλιες φωτογραφιες.
Θελω να δημιουργησουμε καινουριες.
Βαρεθηκα να μυριζω το πουκαμισο σου.
Θελω να σ'εχω αγκαλια.
Τοσα τα θελω και αλλα τοσα τα πρεπει.
ΠΡΕΠΕΙ να μεινεις εκει.
ΠΡΕΠΕΙ γιατι σπουδαζεις εκει.
Το ΘΕΛΕΙΣ ομως κιολας. Παραδεξου το.
Πεφτω χαμηλα ματια μου.
Οι αμφιβολιες υπαρχουν,σαν συννεφα.
ΣΤΑΜΑΤΑ. Δηλωνουμε ερωτευμενοι.
Ειμαστε? Σκεψου το.
Ειμαστε σε μια κοινη πορεια,
μα τα κελια μας τωρα πια ειναι χωριστα.
Δεν εχεις θεση στην πραγματικοτητα μου.
Ουτε και εγω στην δικη σου.
Υπερβολες ε?
Αντεξε με,προσεχε με,να μεινεις εδω.
Μη φυγεις. Μη...
3 μερες ακομα...
Ας περασουν οσο πιο ανωδυνα γινεται.
Μακαρι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου