Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Aγαπα με οσο αντεχεις.
Εγω ειμαι εδω.
Μπορεις να μ'αγγιξεις.
ΜΠΟΡΕΙΣ.
Μα δεν προσπαθεις.
Δεν προσπαθησες και ποτε.
Σ'αγαπαω.
Που εισαι οταν στο λεω?
Δεν με ακους. Γιατι?
Σ'αγαπαω ρε βλακα.
Εισαι η ψυχη μου,ο αλητης μου,η ζωη μου.
Οσο και αν με πληγωνεις οτι και αν μου λες
δεν παυεις να εισαι εσυ το πιο ομορφο μου ονειρο.
Σε φοβαμαι...
Τις φοβαμαι τις αντιδρασεις σου.
Το ξερω οτι νοιαζεσαι.Το ξερω!
Σταματα να με πληγωνεις και να πληγωνεσαι.
Δειξε μου οτι νιωθεις. Μη βαζεις ορια.
Και πανω απ'ολα ακουσε με.
Χωρις ειρωνειες,υπεκφυγες και αμφισβητησεις.
Κατσε να συζητησουμε οπως καναμε παλια ρε συ.
Εμεις οι δυο,οταν ειμαστε μαζι κανουμε θαυματα.
Στο εχω ξαναπει.
Με πειραζει που εισαι μακρια μου.
Με ενοχλει που δεν πιστευεις σε εμενα.
Με χαλαει που αμφισβητησες τα λογια μου.
Γιατι σ'αγαπησα κυριε.
Στο εδειξα. Ημουν εκει για εσενα.
Μη τα πετας αυτα.
Αποψε,ειναι ασχημη η βραδια.
Η νυχτα με πληγωνει
και εκλιπαρω να περασει οσο πιο ανωδυνα γινεται.
Κλαιω και δεν συγκινεισαι.
Φωναζω και δεν μ'ακους.
Παλι μακρια,παλι εδω.
Παλι πισω απο τον συμπαγη τοιχο του εγωισμου σου.
Να δω που θα μας βγαλει μωρο μου.
Μοναχα αυτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου