Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Θα νικησουμε..

Γαμωτο. Πνιγομαι. Ειμαι δεκαεξι. Πως με διαλυετε,ετσι?
Ειμαι μονο δεκαεξι γαμωτο σας.
Λογια,λογια,ολο λογια. Λογια και υποσχεσεις. Μονο αυτα μας απομειναν. Οι πραξεις πουθενα.Σε αυτες ''κολλαμε''. Βαρεθηκα ρε. Βαρεθηκα την μιζερια,το βολεμα,τις υποσχεσεις,τα ιδια λογια,τις ιδιες κινησεις,την ιδια κολαση. Ενταξει. Πρεπει να το δεχτω. Καιρος δεν ειναι? Το συστημα με εχει επιταξει.Οχι μονο εμενα,δηλαδη.Ολους.
Δε θα σας κανω ομως την χαρη. Μη περιμενετε απο εμενα ουτε υποκλισεις,ουτε ευχαριστιες.
Ουτε καν θα σας φτυσω,ομως.Δεν χαραμιζω το σαλιο μου,για εσας.
Νιωθω μεγαλη απογοητευση,πανω απο ολα. Χαραμιζομαι. Χαραμιζομαι σε ανωφελες σχεσεις,σε ασκοπες πραξεις μα περισσοτερο,χαραμιζομαι σε αυτη τη χωρα. Η Ελλαδα ειναι χωρα μου.Την αγαπω. Τωρα αν γουσταρετε,πειτε με και φασιστρια.Ουτε που με νοιαζει. Την αγαπω λοιπον,την Ελλαδα.Αλλα αυτη η κατασταση δεν αντεχεται. Δεν υπαρχει παρον,ουτε μελλον.Δεν γινεται να μενουμε κολλημενοι σε ενα παρελθον.
Αλλα φτανει μαγκες μου. Πολλα ειπατε,πολλα κανατε.Μας εξευτελισατε και το χαρηκατε.Αλλα εχουμε αρχισει και ξυπναμε.Γινομαστε και παλι κυριαρχοι πανω απο ολα του εαυτου μας. Δεν λεω πως θα αλλαξει κατι. Το ειπα πολλες φορες και βγηκα λαθος.Δεν εχω πια αυταπατες.Απλα λεω πως ξυπναμε. Και αργησαμε και να το κανουμε.
Την δικια μας την γενια,την περιμενουν τα χειροτερα.Η δικια μου η γενια θα πραξει τα καλυτερα.
Οπως ειπε και ο Ασιμος σε ενα τραγουδακι του..
venceremos..venceremos ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου